maanantai 8. marraskuuta 2010

Treeni nro 5.


Rata on vain suuntaa antava, muistista tehty!!

Ei ollut meidän päivä tuo 3.11. noin niinku treenien suhteen... Mentiin kyllä ihan omia reittejä Höyryn kanssa. Joteski mua väsytti ja koiraa ei!?!? No sehän ei tiedä hyvää onnistumisprosentille! Kai mun pitää miettiä kestääkö Hörden katsella muiden menoja kentän laidalta ennen omaa vuoroa? Käyttäytyy kyllä hyvin, mutta taitaa kerätä nahkoihinsa hömppä energiaa=) Kun muistelee Åkea nuorena poikana niin ei ollut puhettakaan pitää sitä kentän laidalla! No Hörde on oma lukunsa, jokaisessa omat hyvät ja huonot puolet!

No treeni koostui niistä yhden handun valsseista ja takaaleikkauksista ilman "olkapää" vääntöä. joka kyllä tuntuu olevan minun tavaramerkkini=) Höyry tuli lähdöstä niin lujaa ja muristen, että vähän pelotti jos se vaikka puree mua!?! HIH on se kyllä vauhdissaan ajoittain... Mutta jotenkin minä saan nuo koirat ihan hirveille kierroksille agissa, toisaalta sieltä kautta se vauhti tulee, mutta sen mukana tulee myös röyhkeys! Mut salaa minä pidän röyhkeistä koirista!

Eli me tehtiin Höyryn kanssa 1-6 ja 18-21. Muut ryhmässämme on 3 luokan koiria! Treenipaikkahan on Åken, joka on saikulla! Höyry ei lukenut 2. estettä, sitä piti saattaa, josta tuli ongelmia esteellä 3-4 valssi myöhästyi. Ja 5:en se mielellään kiersi vasemmalta 6. tuli takaaleikkaus jota en osannut tehdä tai Höyry ei osannut lukea? Putkesta se tuli raamit kaulassa..

18-21 toi ongelmia minun ajoitus/käännös väliin 19-20. Jos en ollut tarpeeksi lähellä ja pyrin myöhässä lähemmäs Höyry lähti toiseen suuntaan (väistäen minua) ELi piti olla jo nro 19. kiinni, jotta Höyry kääntyi esteelle 20. Lisäksi kysyin neuvoja kepeille! Olen opettanut ne vinoilla ja siirtynyt suoriin (ohjureilla) Kepit muuttui hitaiksi! Palkan laitto eteen tai siitä kilpailu ei parantanut asiaa! Neuvo oli minkä jo tiesinkin, liian nopea siirtyminen suorille! ELi imutusta vinoilla lisää, jotta kepit "imee" koiraa..

No hyvä treeni kaikesta huolimatta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti