sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Ykkösluokassa jatketaan 2012

">

Siinä oli tämän vuoden skabat meidän osalta. Helmikuussa sit uusin purjein liikkeelle. Viimeset skabat oli Pietarsaaressa tuloksena 5 ja hyl. Mutta olen kuin "hangonkeksi" edelleen. Radat oli kivoja, koira toimi ja kuskikin kahta virhettä lukuunottamatta. Eka radalla tuli rytmihäiriö kepeillä, en tiedä kummalla eka, eikö sillä oikeestaan ole väliäkään. Merkittävämpi juttu eka radalta oli Höyryn lähdöstä varastaminen, sen korjasin sit toka radalla!! ainakin toistaiseksi...

Toka rata meni hienosti, mut ennen vika hyppyä Höyry pujahti putkeen mun edestä. SE tunne, voi video, ensin olin että voi pa..a ja sit alkoi naurattamaan. Niin helvetin hyvä rata ja nukun vika suoralla! Mut mä hymyilen edelleen, nopsa likka:DD Mä olen NIIN ylpeä mun tykistä ja yhtään rimaakaan ei tippunut!!! Ehkä mä opin..
">

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti