perjantai 11. marraskuuta 2011

9.11.11


Onpa ollut laiskaa päivitystä... Tuntuu, että aika ei riitä mihinkään! Mutta onhan sitä treenaamiseen riittänyt=) Yx treenikerta jäi väliin kun olin kipee. Kisoissakin ollaan haettu edelleen niitä vitosia ja kympejä! Oikeesti ollaan kyllä ihan ykkösluokkalaisia, koska radat tuntuu vaikeilta MINULLE.
Mut viime treeneistä. Keppejä, välistä vetoja ja takaakierto+päällejuoksuja. Ensin pätkä 5-7. Persjättö hypyn ja keppien väliin ja piti olla puolessa valissä keppejä kun koira aloittaa kepit, valssi keppejen päähän ja peruuttamalla kohti putkea kun koira vielä pujottelee. Hei NO PROBLEM!! Kyllä pikkuneiti handlas homman!
Sit pätkä 1-3 keppikulmia. Ensin sisäkaarteelle kuski, sit ulkokaarteelle. Sit vielä koiran takana leikkaus keppejen toiselle puolelle niin sisä kuin ulkokaarteelta. Olen ollut erittäin epävarma Höpön avokulmista ja virhe siinä eka tulikin. Mutta kun katseen ja ajatuksen pitää eka välissä niin sinnehän se menee=) Oikeasti mitä H ei kestänyt oli kepeillä takaaleikkaus ja siirtyminen toiselle puolelle. Sillon neiti meni oikeeseen väliin ja suorinta tietä takana olevaan putkeen:DD Lienee otettava treenilistan jatkoksi. Vaikeutta hommaan järjestyksessä: Ensin valittu kulma läheltä, siihen matkaa -> kulman vaikeuttaminen ja eka läheltä, sit kauempaa -> kulman vaikeuttaminen ja läheltä, sit matkaa ja niin edelleen! Kuusi keppiä riittää+ ohjurit.
Sit pätkä 10-15. Onnistu muutaman yrityksen jälkeen ihan ok. Eka hypylle jarrun piti olla napakka. Välistä veto onnistui jatkuvassa liikkeessä käsi avulla. Sit 20-25. Pätkä meni aina yhden hypyn pitemmälle ja lopulta koko setti=) Höyry rankaisi "nalkuttamalla" kömpelyydestäni, minä sit siihen et juu tiedetään olin tiellä:D Keneen lie tullut tuo äänekäs suoraan sanova mustavalkoinen=) Mut minä tykkään, kiertely ja kaartelu on persiistä jos on kerta sanottavaa! Ja tänään menen kyllä ottamaan revanssit!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti