sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Hyvän mielen treenit!



Kyllä oli onnistuneet treenit!! Eka kerran tuntu, että pääsi viilaamaan käännöksiä oikeen ajatuksen kanssa ja itselläkin oli jo tuntumaa paremmin! Eka pätkällä ongelma oli lähtö.. yllätys:D Mun kompastuskivi ottaa sivusta lähtö, oikeesti pitäs treenata niitä enemmän... No kyllä se sitten meni. Kun koira ponnisti kakkoselle mulla piti olla valssi 3:lle valmis, persjättö 4:lle ja vekki 5:lle sit vaan vastasella putkelle taivutus! Hienosti meni. Höyryn kanssa on jännä, että jos minä teen kökkö käännöksen niin neiti odottaa kiltisti.. Ei olis Åke odotellut!!
Toka pätkällä piti olla jo 13 ohi kun koira tuli 11 estettä, poispäin käännös putkelle. Seuraavalle hypylle rytmitys kun koira tuli putkesta ulos. 18 ja 19 valssi paikallaan ja liike kohti seuraavaa estettä. Mulle hyvää treeniä kun valssini meinaa valua=( Nyt pääsin toistamaan oikeen ajatuksen kanssa.. Toka pätkä onnistu kyllä tosi hyvin! Olen ylpee Höpöstä ja vähän itsestänikin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti