keskiviikko 17. maaliskuuta 2010

agia ja tokoa!

Maanantaina käytiin hallilla! Ohjelmassa oli Höyrylle agia ja Åkelle tokoa. Niin olemme taas siirtyneet tokoilemaan Åken kanssa, koska selkä taas reistailee.. Kai meidän on pakko suunnata Helsinkiin tarkempiin tutkimuksiin.

Höyryn kanssa otettiin takaakiertoja, ja "rataa" hyppy, putkeen, hyppy. Huomasin, että irtoamista pitäisi ottaa lisää. Jokaisessa hyppyvälissä Höyry hakeutuu minun luokse, koska ei osaa vielä lukea esteitä. OMpas omituinen 16 viikkoinen=) No pussi onnistuu (ei tarvi kankaaseen koskea). Keppejä otettin myös. Vinokepeillä tarvii kaverin, joten ei onnistunut yksikseen.. Menimme sit suoria keppejä käsiavulla ja hyvinhän tuo onnistu! Pitää vaan muistaa, että penneli on pieni ja pitää rauhallisesti näytellä esteitä.. sehän on mulle ollut aina helppoa=)

Åken kanssa seuraamista. Tuntui ihan hyvältä, miltä lie sit näytti?? Ruutua tehtiin niin, että Opeteltiin sitä oikeaa paikkaa.. ehkä se avautuu pikkuhiljaa! Ja tunnarissa laitoin heti väärät kasaksi viereen. Ei reagoinut niihin lainkaan. Jess!!! Sit levitin väärät erilleen toisistaan ja piilotin oman vanhaan tapaan. Nyt kävi "maistamassa" väärää, mut ei tuonut minulle!! Voisi päätellä, että jotain kehitystä on tapahtunut! Ennenhän Åke toi kaikki tunnarit suoraa minulle.

Lopuksi vielää hömpöteltiin! ELi juoksin hallissa, otin lelun esiin ja koiran pitää osata tulla oikeelle puolelle! Åke rakastaa tätä touhua! Höyry pääsi hyvään vauhtiin oppimisessa. Taka-ajatuksena on siis opettaa koiralle minun lukemista radan lukutaidon lisäksi!!

Lenkillä on ollut kiva huomata, että Höyry on alkanut leikkimään mun kanssa. Ennenhän sen sai vaivoin pois Åkea paimentamasta!! JOten edistystä siis. Huonompi uutinen on autojen intohimoinen vilkuilu lenkin lomassa! Nyt siis siedätystä peliin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti