sunnuntai 4. syyskuuta 2011

Rovaniemen skabat



Eka rata minun piirtämänä! Radan tuomarina toimi Ritva Herrala. Rataprofiili oli hyvin erilainen kuin minulla on muistikuva Herralan radoista. Mut ei se mitään, nyt sai jo tehdä jotain mutkaakin radalla!! Noh keinu pelotti ja sieltä pompattiin pois, 5 vp. Ja yx "mun" rima alas! Kovasti pyrin pitämään olkapäät edestä pois=) Alla video menosta:
">




Tässä toka rata minun muistikuvista! Tämän radan nähtyäni iski pieni epävarmuus!! Aika paljon kaikkee, jota ei juuri olla tehty. Kuitenkin virhe tuli vasta esteellä 17 (joka oli siis 16 b). Mun törttöilyn takia Höyry ei nähnyt estettä ja meni ali. Hyl kun jatkoimme rataa!! Pientä takkuilua oli jo 11 ja 12. Ajauduin takaaleikkaukseen putkella ja Höyry luki oikein ja kääntyi putkelta leikkauksen suuntaan! Ihanasti kuitenkin korjaa hypyn taakse!! Joten tästä vielä selvittiin, mutta kostautui tuolla "16 B:llä" eli myöhästyin!




">

Ei muuta kuin kohti uusia kisoja!!

1 kommentti: